Friday, July 22, 2011

Istiadat Konvokesyen

Assalamualaikum.. Dan seperti biasa yer kawan-kawan SELAMAT MALAM.. ! 0uh, sebentar ! Nak selidik fon tengok jam pukul berapa..Wahh ! 00:38.. Langsung tak sedar sambil bermesej-mesej dan beronline dah lewat malam rupa nye.. Sebab kan aku baru abes kelas pukul 11 malam tadi.. Tapi tapek, mate maseh segar cz siang tadi tido dng lena sekali.. Euuww ! Best .. !


Entry aku pada malam nie, aku nak tunjuk cket, kat korang sume sekeping gambar KONVOKESYEN aku pada 13 JULY yg lepas.. Fuhh, lame kan? So, plz jangan di tanya kenapa lambat aku post dalam entry.. 

 Lepas terima anugerah Diploma

antara classmate kitorang =)) 


Istiadat tersebut disempurnakan oleh DYMM Sultan Azlan Shah.. Best ! Baginda sporting time ktorg amek pentas... Haha. Memang tak lepas kan peluang.. Patik menjujung kasih tuanku ! 

Aku doakan korang teruskan perjuangan sama ada dalam kerjaya masing-masing atau belajar macam aku neh.. Naseb dengan semangat yang diberikan oleh pensyarah-pensyarah kite, mak ayah kite bagi support kan..

Huhu

Assalamualaikum



2 comments:

A'IM said...

congrat....folow from Bpians

Aimi Farhana said...

selamat suda berkonvo! hihi ^_~