Thursday, July 21, 2011

Dont Be Sad

Assalamualaikum sume... Dan selamat malam jugak kepada korang-korang yg dibuai mimpi...00:41..

Panas sekarang ni.. Pagi petang, siang dan malam.. Yer sekarang memang musim panas.. Setitik air hujan pun tak tumpah di bumi Jelapang Padi nie.. Ape kan daye, berbotol-botol air mineral aku minum dan beli.. Redha ! Antara ujian untuk aku..

Aku tak tahu kenape hati aku macam tak berapa sangat seronok kat sini.. Aku cuba cari ape sebab nye..Aku cuba untuk mencari dan selesaikan masalah aku nie.. Buntu ! Serius korang, aku buntu..

Badan aku jer kat sini tapi hati aku entah ke mane hala entah.. Cuba untuk sesuai kan dengan keadaan sekeliling.. Kadang terasa mau jatuh air mate, tapi takpe, aku kan gagah ! Haha.. Mana boleh nanges2 neh..

Dunia aku sekarang berbeza.. kemungkinan faktor utama adalah aku bukan jadi diri aku yang sebenar-benar nya.. Entah la.. Hanya orang rapat dengan aku yang faham keadaan aku sekarang

Apa-apa pun aku kene tempuhi juga..

2 comments:

Akulah Pak Lan said...

Bersabar wahai insan..sesungguhnya tiap kita punya ujian yang berbeza..

coretan lia iqmalia said...

takut tak termampu untunk tangani nye..