Saturday, April 30, 2011

Patut kah aku..?

Baru-baru nie, aku menerima surat tawaran..! Tawaran ape agak-agak..? Bukan tawaran meminang oke..! Tawaran sambung belajar... Heee..! 

Orang kalau dapat tawaran suka hati laa.. Riang Ria Raye Riang ria, suka ria, ape lagi ria.. Bukan bunga raye oke..! Tapi aku.. Fuhhh tak tau nak cakap ape laahh.. Sambung untuk 

IJAZAH SARJANA MUDA PERAKAUNAN DENGAN KEPUJIAN


Sekarang memang confius...! Memang aku akan TOLAK.. Cam rugi jek kan.. Tapi ape salah nye kalau kate SABAR untuk sedikit waktu lagi.. Bila fikir balik, banyak laa jugak benefit yang aku dapat

1. Tahun pengajian akan disingkat.. Kire kalau g IPT lain course Acc neh amek mase 4Tahun.. Tapi kat sini 3 tahun.

2. Dengar-dengar cita KU neh akan di naik taraf

Hurm, bila discuss ngan parents, di bagi kate 2 laa pulakk..! same ade aku masuk intake Jun nie ataupun aku akan kerja..

Niat di hati memang nk sambung balik.. Tapi lame nye nak tgu offer lain yg lagi better..

Meraban ! Haha.. Nak tunggu bagai... Result Sem last pon xde kuar-kuar lagi cm ne laa nk dpt offer lain..

Muahaha...!

Nota Kredit : Penolakan akan di mulakan dari saat sekarang...! Nanti kan Imbangan Duga nye nti... hahaha




No comments: