Wednesday, April 27, 2011

Awas Wanita ...!

Jika korang beli Harian Metro keluaran hari nie, mesty baca kan Artikel AWAS WANITA...! 

Macam-macam kisah penipuan yang ada skang nie melibatkan kaum hawa... 

Takut dengan dunia skang, kes rogol, liwat, ragut n mcam2 lg yg didedahkan oleh media massa.

Dah didedahkan kaum hawa pula jangan laa sambil lewa,perlu laa berhati-hati bagi mengelakkan kejadian yang tak diingini kan...?

Contoh dalam minuman..!

Laporan Harian Metro

KUALA TERENGGANU: Caranya mudah. Cuma koyak, campurkan ke dalam minuman dan kacau hingga sebati, namun kesannya amat berbahaya kerana ia dikatakan mampu meningkatkan nafsu seks wanita secara mendadak hingga memudahkan mereka menjadi mangsa rogol.
Bungkusan serbuk perangsang seks yang berharga RM15 hingga RM50 sebungkus itu kini sering digunakan lelaki hidung belang sekitar bandar ini untuk memerangkap wanita yang baru dikenali hingga ke bilik tidur.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri, Asisten Komisioner K Manoharan meminta orang ramai terutama wanita lebih berhati-hati untuk mengelakkan mereka menjadi mangsa lelaki yang melakukan jenayah seks menggunakan serbuk perangsang seks terbabit.

Menurutnya, biarpun belum menerima laporan kes khususnya rogol yang menggunakan bahan perangsang seks terbabit, polis tidak menolak kemungkinan kejadian seperti itu boleh berlaku.




See..!! Dalam minuman pun boleh dibuat,..

Tue pasal setiap kali kita keluar dengan mana-mana orang luar,[bukan ahli keluarga] make sure minuman dalam gelas dengan sebaik nya habiskan dulu,biarlah orang kite kuat minum ke ape ke...

Dah tinggal kan meja minum buat sementare waktu,jangan sesekali minum semula air yang ditinggalkan tuh cz kita xtau ape jadi dengan air tersebut sewaktu peniggalan kita

Jangan sesekali meminta dorang beli kan air untuk kita...


Nota Debit : Nie laa yang selalu mama aku nasihat kan tiap kali keluar... Sayang diri anda dulu,sebelum sayang orang lain ... =) 

"RENUNG-RENUNGKAN DAN SELAMAT BERAMAL"






8 comments:

Aimifiqa said...

thanks for the info~ mnakutkan. :S

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

kalau ditawarkan air ke makanan ke dr kenalan ..AWAS !, berhati2 dalam membuat pilihan samada menolaknya dengan cara yg berhemah maka ini lebih menjamin keselamatan kita dari terinaya..

terima kasih mengingatkan...pokcik ada anak gadis..takut la kes mcm ni

nauzubillah.

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

kalau ditawarkan air ke makanan ke dr kenalan ..AWAS !, berhati2 dalam membuat pilihan samada menolaknya dengan cara yg berhemah maka ini lebih menjamin keselamatan kita dari terinaya..

terima kasih mengingatkan...pokcik ada anak gadis..takut la kes mcm ni

nauzubillah.

Ferdaus Zulkifli said...

yeahhh..betoi2...
camnyh gakla yang ak pesan kat adik pompuan aku..
kita tak tahu hati budi orang lain an.

Corat-coret said...

@aimifiqa : btul tuh..takot kan

@ [p@kcikLie] : [ mamaDiana] :: ingat2kan mereka...saye pun slalu ingatkan diri...takut..!

ferdaus : aah...kadang kite leka,time tue laa tkene...

hans said...

dunia sekarang macam2 benda pelik

Muhammad Hery Nasution said...

lau lelaki yg minum jadi ape lak... huhuhuhuh

apis of art said...

bagus2.. peringatan utk semua. Dah teruk sgt da zaman skrg ni.