Wednesday, March 2, 2011

Tak De Sivik Langsung.......!


Tak de sivik langsung ar.... Haha.. Ape kene laa ngan statement neh... Sume gare-gare Hantu Kak Limah punya citer laa neh...

Sejak-sejak Musim final exam dah kembali, maka aku dah jadikan Library neh sbgai rumah merangkap bilik aku kedua....Haha... Tak ley bla d0e...!

Ade satu malam,pas solat maghrib, aku n kawan gerak g library. Ktorang berdua jek.. Nak jadikan citer, kami ambik laa port yang hujung, senang cket nk fokus.. Subjek Cukai weyh, tue laa pasal amek port sunyi cket..

Ade tiga orang junior neh dah laa baru sampai, gaye cm nk study tp xjugak study... Ngekk laa.. K0t yer pon jangan laa sembang bagai nak rak...! cm kat uma plak... Lebih baik korang duduk rumah then sembang laa smpai jiran sebelah dengar pun aku tak kisah...

Aku bukan marah, malah aku dah tegur tande "SSHHH" ...! s0, xpaham2 lagi ker..? Aku stress sebab subjek killer beb... Sbjek neh laa aku pulun sungguh-sungguh...

Alhamdulillah, pagi tadi selesai aku muntahkan ape yang aku usahakan selama nie... Moge berbaloi hasil nya...

Prepare untuk esok plak... Auditing... Gudluck kawan-kawan..








No comments: