Sunday, January 2, 2011

2.1.2011

Assalamualaikum
2 Jan 2011
Rase nye xterlambat lagi kot utk ak wish Selamat Tahun Baru
haha

0Ke.. Aku nk ucapkan thnx bebanyak kt k0rang yang b'pusu2 anta mesej kat aku xkire waktu
tuh ngah tido ke x..
K0rang yg ade celeb Neu Year kt luar tuh harap jge diri laa ehh..
Aku xjoin k0rang cz time tuh k0rang duk b's0rak kiraan 3,2,1 [countdown] aku pulak mengire 1,2,3 untuk tidurr...!! zZzZzZ
haha.. 0uh yer,time neh ak off kan kedua-dua fon [motif..? nk bgtau byk fon ke lia?? ehh xde laa]
4.30 pagi bile tjage dari tidur on kan kembali...
Wahh! b'pusu-pusu mesej masuk.. Kepada k0rang yg ak xrply harap maaf lah yer..
Penjimatan Kredit akan berlaku bila mana aku malas untuk membalas
ntah sejak bile,memang sumpah! ak malas nk balas mesej korang...haha
Dah laa mrepek...

Aku harap tahun nie akan lebih baek dari tahun sebelum nie :

Kire kurang jalan-jalan,aku akan sungguh2 jalan2
kire aku kuat makan,akan ku kurang kan makan
Kire mulut lazer macam ape,akn ku kurang ke-lezer-an ak
Kire aku ader gado ngan orang 2010,Xakan ku gado ngan orang mcm sblm tahun 2010
Aku nk jadi anak yang Solehah
Aku nk hidup aku berjaya supaya mama n papa akan t'senyum bangga dengan aku
Aku nk sempurnakan ciri-ciri anak perempuan yg sepatot nya ada dalam diri aku
Jika aku single,aku xkesah..Hidup aku pasti bahagia jugak mcm tahun sebelum neh
Aku nk jage kucing-kucing aku dengan elok2.. [konon nk jd penyayang lah tuh!]
Aku nk belajar sungguh-sungguh..Xnak dah main2 dalam kelas
Aku dah cuba banyak tempat untuk kerja
Kire aku selalu saket kepala,Akan ku cuba kurang dapat penyakit..Xnk susahkan sape2
Kire sebelum neh ak jadi kakl0ng yg xb'hati perut,akn ku cuba jd kakl0ng yg sopan santun,memasak utk adik2 [k0 yer ke Lia]
Kire aku banyak cakap,akan aku kurang kan percakapan aku...

dahh..! abes dah..!

zati n Lia
Kelas petang memang mengantukkan..Tapi ape kan daye..Petang sampai ke Malam!
Tahniah! Memang penat..Tapi bila fikirkan balek,kesungguhan pensyarah mengajar kami,dah lah sambung blaja plak,balek dari kampus mengajar plak kami yang penuh ngan kerenah masing-masing...Cube untuk tersenyum! Kagum aku..! Terima kasih para pengajar...Sayang anda sumer wpon kadang2 kami agak nakal dalam kelas! [tmbh2 k0 kan Lia..! Yer mmg ak sedar,banyak hal ak buat }

Ku bersame Si Uwais yang comel...
Hah,rindu nye kt kamu uwais n adk bradik kamu...Kamu tunggu yer kakl0ng datang weekend neh ke kL...haha



0ke..Bersiap sedia untuk kembali ke rumah sewaku....
Sm0ge :
TAHUN BARU
AZAM BARU
SEMANGAT BARU
HATI BARU
PEMIKIRAN YG BARU



~~Wassalam~~






No comments: