Wednesday, January 19, 2011

:: Ser0n0k nampak ::

Assalamualaikum k0rang...!
Wahh bru nampak dunia kejap,bila dah online....
Fuhhh...
Kali neh story aku b'same kawan2 hang out senyap-senyap
Hahaha


Yana :: Aku :: Zati
-Time neh otw balek KK... Dalam kete...Dah nk dkt 3 pagi dah kot-

Kiri :: Zati & Apez ::
Kanan :: Aku & Yana
-Time neh kami b'b0w... Dah lame xasah bakat...Haha..-

Tadaaa... See! Aku dah tnjuk cket..Even xjuare tp xpe,xjd mslh...Xkesah pon..
Yang penting kami, sume yg pegy Enj0y!

Aduh2..... Pasangan Couple neh seyh! Aku lah jd photographer yg xbtauliah neh
Hahaha
Harap K0rang happy ending laa yer
Insyaallah.

Haa time neh malam sebelumnya...
Ader s0wg tambahan.. Name die Shida....
Lalala




Hujung minggu neh plak nak pegy Camping..
Ngan Persatuan Perakaunan kolej
Jumaat,Sabtu & Ahad
Memang xlekat kat uma
Ish3...!
Hahaha







No comments: