Friday, December 31, 2010

-Corat Coret Penghujung 2010 part 2-

Salam sumer....!!
10:56 malam b'tarikh 31 Disember 2010
Sume tau kan tinggal lagi beberapa detik saje nk langkah ke tahun baru..!
Then jz say papai to 2010 rite...?
0ke skang saya xbanyak cakap sebab kepale ting tong lepas makan panadol yg papa beli td...
wt asgmnt dng gagah,tp serius aku xtau ayat ape yang aku ungkapkan..xpe es0k ak check balek report neh...


Bagi aku banyak detik2 pahit yg berlaku dalam 2010... Xyah cite lah.. Tapi yang paling manis ade jek aku share ngan korang sama ade kat blog luahan perasaan neh n fesbuk aku...
Jum tgok gmba len plak...

Yang neh time kat kLinik...Aku bawak anak kesayangan aku si Kiki neh pegy check...
Haa tue laa ko kiki,cacing banyak sangat kan dah kne inject n kne makan ubat..haha

Neh plak Puteri.. Neh time kat uma sewe..D0rang d bwh jagaan aku seminggu time family pegy bcuti ke Melake baru2 neh [sadis tau ak xdpt ikot]
Die nie aktif sgt,kal0 kt uma opah aku,kucing jantan pon takot ngan die n xbrani nk men2 ngan die..haha.. Garang nk mati...!

Tadaa.. Neh dalam kelas sem lepas...Waktu kelas AIS [oi bukan ais ketul but Accounting Information System]
blakang dari kiri : aku,shida n shiQah
Depan dari kiri : Zati n Yana
Best fren 4 eva lah k0rang..! cayang k0rang sangat!

Tudiaa.. Pantang aku sua kamera... Nah gaya bagai...! nway thnx lah weyh.. Kal0 xde korang,xpeuh laa folder fon aku...Hihihi


0ke sm0ge tahun 2010 memberi pengajaran kepada aku n lain-lain supaya :
1. Jangan leka n lalai
2. Jangan mudah percaya dengan orang,tmbah2 kalo bab barang peribadi
3. Betulkan diri sebelum betulkan orang
4. Peringatan utk diri spy jage diri baek2.

Dan banyak lagi laa... Malas nk taip dahhh...!! Kepala ak dah ting tong... Penangan ubat neh kuat sungguh.. Aiyaa... Thanks lah papa cz susah payah beli kan ubat untuk kakl0ng... Hehe..
2011 neh kite rancang yang t'baik lagi untuk family kite,tambah2 bab bercuti...! I likeee....!
Yuk kite ke Bandung pakk...! papa n mama xpegy xpe laa... Lepas kan kaklong pegy s0wg pun xpe...kaklong xkesah...Yang penting dapat jejalan...
Lia....Lia prangai xpernah nk brubah bab makan, Jalan n Novel...!

Tapi oke kot life aku n novel.. Atleast aku dapat lagi terokai dunia penulisan nieh....K0t d0a2 member2 baek aku t'makbul nk aku bukukan n0vel..Untung2 d0rang gak tumpang gumbira... Hehehe

WELC0ME 2011..





No comments: