Tuesday, July 5, 2011

Majlis Konvokesyen

Alhamdulillah.. Aku bersyukur, setelah 3 tahun aku bertungkus-lumus [yer sangat laa tue kan Lia], akhirnya 13 JULAI 2011 akan menghadirkan diri ke MAJLIS KOVOKESYEN KISDAR.. Dup Dap Dup Dap rase nye.. 



Yer, lagi seminggu je kan.. Nah kali nie kenapa aku pun tak tau bebal sangat topic/idea untuk aku post tiap kali entry aku.. Tue pasal kalo tengok tiap kali entry mesti ade gap date.. Gap nye ampun, jarak jauh beriban-riban batu ribu-ribu batu.. Haha


Majlis akan disempurnakan dengan Sultan Azlan.... Laa takkan laa korang tak kenal ?  Ampun,jangan duk kat msia kalo tak kenal raja-raja melayu kite... Kalau Puter Williams tue kenal aje yer kome.. Haha.. Merepek suda... 


0uh yer ! Sempena cuti seminggu terang tang! tang! aku dapat kan, so, aku decide ngan member lain, setelah bincang dengan Ketua Jabatan, kami sambungkan cuti kami, setelah di + -/ dan x, bermakna dengan kata lain kami cuti 2 minggu.... Yeayy ! Tepuk laju-laju untuk aku... 



3 comments:

Akulah Pak Lan said...

wah best ya dapat sambung cuti...

Eyka said...

jelesss~=.="

coretan lia iqmalia said...

@akulah Pak Lan : hehe..tue la pasal...yelaa,ahad kelas,isnn n selasa ade rehearsel,rabu dah konvo..khamis ade kelas..alang2 baik cuti seminggu...malas ulan-alik kedah-perak,perak-kedah...hehe

@eyka : jangan jeles...hehe..rezki eyka xtau lg cm ne..myb lg bagus.. =D