Monday, June 27, 2011

Hijrah.. DUnia Baru.. Bumi Baru

Alhamdulillah.. Assalamualaikum sume... Sekarang 27 Jun 2011... Hampir sebulan aku xon9 kan diri kat blogspot neh.. Haha.. Sadis kan.. Bukan ape, sepanjang nie aku busy terlampau.. Ceit ! Ye sangat. Padehal nye kan, aku malas jek.. Hehe


Sebenarnya, sekarang aku berade di Kedah.. Sambung pengajian ak di peringkat Ijazah Sarjan Muda Perakaunan.. Huu, wat pertama kali nye aku jauh dari family n anak-anak kucing aku tersayang... Hurm, banyak benda yg perlu aku setelkan sebelum nie.. Kelam kabut kadang-kadang, dan selalu jugak aku berlagak c0ol even banyak bende yang menanti aku.. Haha !

Nasib ! Aku rase aku buat pilihan yang tepat maybe ! dan ak yakin dengan keputusan yang aku buat sekarang neh even pada satu ketika dulu, keputusan nie aku letak kan pada level bawah.. Senang cite, nie adalah pilihan aku yang TERAKHIR.. Dengan kuasa Allah, Dia meletakkan keputusan nie di peringkat TERATAS sekali.. Alhamdulillah..

Memang ade sedikit halangan.. No! Bagi aku bukan halangan.. Cuma sebelum nie, diri aku belum bercampur dengan dunia sebegini di sini.. Namun, aku cuba juga sesuaikan diri step by step.. Memang ade mate yang memandang dengan agak hairan dengan cara aku, ade mulut yang cuba menegur aku.. Sape kate aku tak mau ikut ??? aku akan ikut.. Tapi bagi aku biarlah di dalam aku begini, dan di luar juga aku begini.. Aku tak mahu jadikan diri aku dengan PLASTIK a.k.a hidup yang penuh kepura-puraan.. Tue bagi diri aku.. Bagi orang lain aku tak nak masuk campur.. MAsing-masing ade ilmu di dada, nak atau tak jek ikut.. Style masing-masing kan..?

Ahh,ape aku merepek ni.. Dalam minggu nie ade 2 hari aku ade test.. Ujian penempatan bahasa.. Doakan aku yer..

0uh yer, 13 JULAI 2011 hari Konvokesyen aku Diploma yang dulu.. Hehe.. Tak sabar rasenye..

Doakan aku yang terbaik yer kawan-kawan..

Have nice day !