Wednesday, November 24, 2010

:: Waallaaweehh ::

Assalamualaikum sume.. hehe.. Nite..! [10:30 mlm] dah skang neh kan..

Urm lame dah xon9

Maklumlah,tgah abes kan bacaan ngan kitab2 a.k.a NOVEL2 neh.. Hahaha.. Kal0 tau dek mama aku mati laa aku...

Aku dah janji xkan bace kitab neh bile sem 6 bermula...

Tapi ape kan daye... Daya imiginasi n daya tarikan novel tuh membuak-buak ngalahkan buku2 law,audit n so on laa...

Assigment Auditing aku dah dapat.. Company accounting pun dah dapat..

Cume nk tgu aku nak laksanakan jek... =) Haa jangan ingat aku bace novel neh aku abaikan jek keje-keje neh.. Aku dah g Libary dah cari buku... Ngee

Urm es0k maybe class xfuLL lagi.. cz byk jek yg xde... Baguss..! Minggu neh jek duk senang-lenang... Next week jangan harap laa ko lia...

Petang tadi dalam kelas,aku dpt msj dari makcik aku yg ank die Mualim [bpe bulan tah umo die] masuk PPUM cz chicken pox... Huwaaa...!! nak nanges k0t... syang giler tuh aku kat die.. Cz ngan aku die wt muke manje n gaye2 manje gitue... Evn jage die xsmpai sebulan,baru 10 hari,tp dah tangkap sayang giler lah ngan die... Hahaha

Kne kawen cepat neh...! haha.. Well,aku dah kenal pasti kawan2 aku yg kne kawen cepat.. Yup! AsyiQah... Dah memang WAJIB kawen.. haha [gurau2 jek]

Dah.. aku nk b'henti kat cnie jek aku merepek... Nk g gosok baju utk klas pepagi bute es0k..! hehehe.. [cm xbese class pg]


Daaa..

WASSALAM






No comments: