Tuesday, August 11, 2009

TAYUNK TIKA SEDEY N GUMBIRA!


Neh dier nyer "kekaseh gelap ku''. Kire nyer die sentiase ader dng aku time aku ssh+senang+gumbira+sedey. Segale luahan yg tpendam kat lam ati aku sume aku curahkan kt ats neh. Berbekal kn sebatang pen/pensil aku c0retkan lam buku yg xbpe chantek,tp value die bg aku amat lah tinggi.

0ke, dlu time zaman sk0la,tiap2 malam b4 tido aku c0ret kn sgale mende yg jadi kt aku. X kire lah mende tueh hepy ke x. Aku kne marah ngan mama aku ker,gado ngan bf [dlu jek,skang x] , wt jaat ngan mbr2 kt sk0la ker,aku letih ke. Whatever lah!

'Die' yg jd saksi sgale ape yg jd. [seb bek xley ckp]. Tapi satu ari nti,die akn aku buang 0r bakar nt0k selama2 nyer. Bia lah aku s0wg jek ta0 ape yg ader lam bku neh.

Tapi skang,sume brubah. Yelah,dlu aku sesibuk maner pon,aku luangkan mase evn se cbuk mne pon. Skang die lgsg aku xigt. Bce n selak2 balek jz nk igt kn lek kngn2 dlu. Tetambah time chenta munyet dlu. Hahaha. Law0k seyh!

Bkn x stress ngan keadaan skang. Aku tam0 bwk die ke mne2. Aku ta0 die takkan selamat kal0 aku bwk ke merate2. Rumate aku sniri pesan :

AKU : Cam ne neh,dh duk uma sewa,selamat ker??
Rumate : K0 xyah bwk lah,nti xslamat. Bek ko smpn bek2 kt uma,weekend ko balek uma,ko tls lah. Kire cm st0k seminggu.

Aku bkn xcye kat dak uma aku. Bkn d0wg yg aku tak0t. Tapi mende/owg len yg aku tak0t kn. But,till n0w,aku rase die selamat. Tapenah ader 0wg bce,wpon time aku lam PLKN n pegy ker CAMBODIA ritue...!

No comments: