Wednesday, August 12, 2009

MAKAN! MAKAN! MAKAN!

Neh menu semalam aku makan. Selera bet0l lah aku makan. Yelarh,dh lame xpekene ikan bakar! haah. Since,mas0k sem baru neh n jarang balek uma. Yuhuu skang neh pUas dah aku makan. h0h0

Haa tadi aku kua. Actually mmg aku nak kua. Tp aku kasi rizen ma0 anta moto g service [tp mmg bet0l pon]. Mule2 aku g uma izzah anta cempedak. Uma aku manyak sgt. So,mama aku bungkus kan kt die 3 biji. Urm paz balek dari uma die,aku cdg mau lepak kt igate cefe ngan dinie. Mmg rncg kami nk kua,memandangkn die nk balek kampus [unisel] aku pon kua lah. Sbb nye dari ritue lagik die ajk kua. Sembang2 sal study,ex die.Haha! 0wg bru paz pt0z chenta! Ishh sian die neh. Paz jmp die,aku g kedai moto. Aku kontek mbr aku aina.

Kebetulan die kat 0spital,then die pon dtg jmp aku. Ajak makn [die lanje,lagi aku mau,ngah lapar lak tueh]. Tp b4 tueh,aku g beli mknn nt0k ''ank aku'' [hamster lah!]. Grak ker kdai. Aku ik0t jek die,yg pasti die blanje! Hampeh! ye2 jek aku igt die dtg s0wg. Pdhal die bwk pakwe die. H0h0. Pakwe die lanje. Kire bkn dwet die lah. Argh aku xkesah aa jnji aku kenyang. Haha!

p/s: thank's k0wg blanje aku. Len kali ajk aku lg ta0 kal0 nk dating! haha

2 comments:

jai@jezz said...

lama tak makan ikan bakar.. ok hari ni nak makan ikan bakar la.. nak pi cari jap..

coretan lia iqmalia said...

jai.jezz^.~ :: sedap uhh makan ikan bakar. tmbh2 ngan fmly t'chenta. =))