Wednesday, May 11, 2011

Entry : Si budak TUA makin MATANG..!

Kacak tak muka die ..?


Oke,taknak cakap banyak-banyak ! Aku tau, sekarang jarang update blog.. Sebab ?? Heyy bley tak jangan di tanya kenape..? Tak suka untuk menjawab !

Esok ! Ade ape esok..? Oke, sila akak-akak yg cun tuh n abang-abang yang rase kacak tuh, sila tgok kalendar oke..

esok 12 MAY 2011

Maka, genap laa umur akak yg kat atas tuh 21...!!

Haha.. Makcik ko dah tua laa

Tak kesah laa kite sebaye ke ape ke, yang penting ko tetap tua lagi dari aku

so, ehem-ehem, nak nyanyi cket yer

ALLAH SELAMAT KAN CIK NURATUL
ALLAH SELAMATKAN CIK NURATUL
ALLAH SELAMATKAN CIK NURUL SAYANG SAYA
ALLAH SELAMATKAN CIK NURATUL yang perasan comel !

Semoga kamu bahgia dunia n akhirat
Semoga kamu dapat mencapai impian kamu
Semoga dapat belanja aku banyak-banyak lagi
Semoga SAYANG aku bertambah erat lagi
Semoga persahabatan kita akan kekal 



3 comments:

Akulah Pak Lan said...

Happy birthday in advance kat dia..
kalau dia single..kirim salam berkenalan..
kalau dah double..kirim salam biasa2 dah..
er..itu ja kot..sekian..

coretan lia iqmalia said...

haha.,...yer die memang single..

hans said...

selamat hari lahir pada yang berkenaan

Review Filem Kongsi