Monday, April 25, 2011

Naik Hantu....??

Pelik..? Serius pelik..! Gara-gara drama Sinetron dari Seberang, boleh melekat kat depan TV sampai abes drama tuh xpun kalo ade komersial break ..! Tue yang terjadi kat rumah aku skang nie... Takkan buat keja lain selain ngadap tengok muka-muka sedih, gembira dorang..!  Aku sendiri tertanya-tanya apekah sebab :: 


1. Hensem / Cantik 



Adakah sebab ciri-ciri nie..? Contoh terdekat mama n opah aku... Tepat 2 petang, jangan berangan laa kalo korang nk tukar-tukar channel.. Mesty tetibe jek jadi marah-marah... Bila tanya nape suka sangat tengok cite dorang nie... Respon soalan tuh, "Citer nie best"... Lerr, sungguh laa xb'asas laa...


2. Jalan cite menarik     


Nak kate sebab nie...:? Langsung aku tak setuju..! kalo aku kate,mesty korang nk lempang laju-laju kan..? Jalan cite nye, terlalu berbelit-belit...! Kejap baik...Xlame pas tue gado pulak... Dan macam-macam lagi...






Nota Debit : Contoh best Marimar TV3.. Jam 3 petang... 
Nota Kredit : Nape mesti Kejora dan Bintang n Sejuta Cinta Marshanda....!!!



















2 comments:

hans said...

tak minat sinetron sebab cerita dia merepek...hahahaha

Corat-coret said...

haha...same laa kite...