Wednesday, March 9, 2011

Dont make me change my mind


Hurm mesty korang tertanya-tanya kan kat sape statement neh aku bagi
Aku xkan cite siape dia
Tapi yang berkenaan renung-renungkan sendiri

Ko buat aku cm nie, ko diam seribu bahase
Ade logam atau emas yang b’nilai sangat ke..?
Mahu saje aku ajak ko open-table
Masalahnye ko maseh lagi di luar negeri
Jauh beribu batu
Tapi zaman sekarang kan dunia tanpa sempadan

Susah nk ajak ko bawak b'bincang
Banyak kali mintak maaf tapi kau buat jugak
Tak paham aku

Tapi bila ak fikirkan balek
Lantak kat kau la
Ade Aku kesah sume tuh
Jangan ingat aku diam aku xde hati n perasaan

Sekali aku buat keputusan, aku xkan brubah fikiran dengan keputusan ape yang telah aku buat
Takde sape-sape boleh goyah kan ape yang aku buat
Walaupun hati sendiri yang sakit

Biar sekarang sakit jangan akan datang

Even....
Aku tunggu kau
Tunggu lagi
Kita tengok dalam 3-4 hari lagi

Ko kate ko ade assigment
Takpe,aku suruh ko buat keje lagi
Pdhal lepas tue ko dah b'janji dengan aku

Banyak kali ko janji ngan aku
kate nk teman aku
tapi.......!!

Ape ko buat.....??

Ko biarkan aku sorang-sorang
ko biarkan aku tempuh masalah sorang-sorang

Tak rase macam xadil ker...??


Lantak laa ko ingat aku perempuan ego atau tak
Aku xnak hati aku sakit dah

Ko xcube faham ke yang aku neh tengah tempuh final exam..?

Final exam oiiii.....!!

Bukan final destination....!!!

Dont make me change my mind

Hahaha
Merepek gler

Yang berkenaan aku tau ko xbace blog aku, n ko jarang on9...
Bagusss...!! Aku suke


Sekian




3 comments:

man yusoef said...

ape kes ni...ish2...tenang yea...jgn berjanji klu tak mampu nak tunaikan..

coretan lia iqmalia said...

orang yang wt janji tue ptot rase bsalah...hee...! yer mmg betul kalo xmampu nk tunaikan lebih baik jgn bjnji kan... =p

ainaurush said...

..tenang2 ye.. anggap je drama idup.. ngee~~