Saturday, February 12, 2011

T0LAK KERETA...???




Al-kisah...Suatu petang yang memb0sankan... Kami b'empat [aku,shida,syiqah n yana] jalan-jalan ke Taiping sbb ade aku ade apoointment ngan some0ne... Hik3! K0rang tak perlu tanye sape die.. Hurm ronda punya ronda sekali tetiba kereta tak mau tekan minyak n tak bergerak... Haiyakkk! Ape sudah jadi nie... Skali Syiqah jerit "Lia kuar asap laa"

Walllaaahhh..! Memang gempak punya cuak ah..! Tak pernah2 aku kena cam neh.. Tapi sebab kan nak nampak c0ol aku kene relax..! Hahaha... Gler,skali ade laa hamba Allah yang baik hati,kami just panggil 'pakcik' jek baru balek dari surau [waktu maghrib].. Die tolong kami.. Tolong punya tolong nk dekat sejam lebih, Alhamdulillah mau start,cume kene tolak laa kete tuh kal0 mau hidupka enjin balek... Gle..! Ptot kes cm neh harus kene pade insan bergelar LELAKI jek..haha..

Jalan-jalan and ronda-ronda kt TS,balek! 0TW balek tuh lalu depan Gate [cafe]... Berhenti laa kejap cz kt persimpangan empat... Naye laa kal0 rempuh,dapat lagi satu masalah... Tengah duk tunggu turn gerak,tak laa aku perasan yang member aku neh duk main mate ngan mamat yang duk lepak kat cafe tuh...Sekali main mate tetibe nak jadi cite best, enjin kete berhenti....Hahaha..Sumpah gelabah nak mati...!

Belum ape2 lagi,aku kuar, belum lagi tutup pintu,mamat-mamat tadi berlari kat kitorang.,.. Haha... Cepat d0w... Hurmm,hensem jugak... Thanx ah br0 cz t0l0ng kami neh.. Terharu seyh!

Kenangan laa.. N pengajaran kat aku jugak..

Huhu





1 comment:

ieQa SyiQa said...

haha..sweet memory tuh