Saturday, August 7, 2010

Salam Ramadhan



Assalamualaikum


Wahh dah lame rase nye xupdate ini bl0g.. Hee,akibat kehidupan yang penuh
dengan kesibukan, terlupa 0 abaikan sementare dunie bl0g.. Huhu.. Sedar xsedar,
mcm mgu lepas jek aku daftar kan diri utuk masuk sem yg ke 5.. Wahh senior suda.. Haha

Memandangkan dunie senior aku sudaa bermule,maka dengan itu byk laa sgale
asgmnt bagai menghantui hidup aku dan rakan-rakan lain.. Haha.. Best..!! Evn xtmapu nk tanggung kan.. Kami sedaye upaye buat yg tbaekk..

Bermula dng pndftrn sem, kemudian dng penyampaian asgmnt2 yg b'bakul2, diikuti dng report industrial training n membawe kpd program pesta Konvokesyen n d last mggu neh Amal Islami.

Yer..! Pesta konvo ak terlibat dlm jual menjual utk persatuan Perakaunan.. Kami menjual Air kelape, Float, Jelly Kelape dll.. Huhu.. bess jugakk.. Byk yg laku especially air kelape.. Mmg
kebanyakn nye beli air kelape.. hoho..

Amal Islami yang melibatkan 12 IPt, IPTIM di seluruh Msia.. Sarawak pon berkampung d kolej kami.. (bangge kejap! hehe).. Pertandingan yang dipertandingkan spt Berzanji, Nasyid, Hafazan, Tilawa, Khat, Pidato n lain-lain..
Johan keseluruhan kalo xsilap ak dari Asasi UIA..
Mmg peserta-pesertanya mantap2 blake
xslah lg juri memilih johan nye..
Huhu
Tahun depan akan diadakan di Kelantan. Ak pon thn dpn Insyaallah akn tamat kan pengajian aku di peringkat diploma..
Harap semuanya berjalan lancar..
Aminn

Lagi beberape hari lagi Umat Islam di seluruh pelusuk dunia akan menyambut bulan Mulia Bulan Ramadhan Al-Mubarak.. Alhamdulillah Allah telah panjangkan usia aku untuk ak beribadat kepada-Nya.. Sungguh pun ak neh byk lg yg kurang n ibadat ak pon xlengkap, aku cube baiki.. Korg jgn pndg tgok aku xwt tue,xwt nie, ak xwt.. Aku xnk buat skdr dpn mte owg sje.. Biarlah.. tue urusan aku n Allah.. Allah lebih mengetahui dari segala-galanye..
Aku bd0a smoge thn neh aku dpt byk kan lg solat tarawikh xcm tahun lps,kjp pegi, kejap x..
Haii Lia2, bile nk berubah.. Kate mama kpd aku.. Hehe..

Ape2 pun aku nk ucapkan selamat beribadah kepada ::

:: Sume kawan2 aku sjak kecik lagi hingga sekarang.. Jiran2 tetangge ::

:: Kawan2 di sekolah padang asam,padang rengas yg kenali diri ini n En.Zainal Azlan ::

:: SMK RAJA PEREMPUAN KELSOM.. kwn2 sjak dari F1 hingge F5.. Cikgu-cikgu yang telah penat lelah mngajar kami.. hehe.. stress kan.. ::

:: Warga PLKN Teluk Rubiah 5/08 ::

:: Warga Jabatan Akauntan Negara Negeri Perak ::

:: Warga Kolej Islam Darul Ridzuan.. member2 kelas n yg kenali diri ini ::


Wasalam






No comments: