Wednesday, June 9, 2010

Jika Bisa Bicara....



Jam menunjukkan 02:16 pagi.. Akibat terlajak tidur petang yg lame aku xdpt nk tidur sampai jam menunjukkan hampri 3 setengah pagi k0t

Tetibe fon aku mendendangkan lagu rancak Kesya-Tik T0k menandakan I got 1 msg
hehe.. 0uh sahabat ku
xyah laa aku mention name die..
0ke..! Msj berbunyi sprti ini ::

Andai Al-Quran bisa berbicara, ia akan berkata :

" Waktu kau masih anak2, kau bagai teman sejatiku, dengan wudhu kau sentuh aku, dalam keadaan suci kau pegang aku, kau baca dengan lirih dan keras, sekarang kau telah dewasa, nampak gaye nye kau telah tidak berminat kepadaku lagi, apakah aku bacaan yang usang...????
Yang tinggal sejarah..? Sekarang kau simpan aku dengan rapi, kau biarkan aku sendiri.. Aku menjadi kusam dalam lemari.. Berlapis debu dimakan kutu, ku mohon pegang lah aku lagi, bacalah aku setiap hari kerna aku akan jadi penerang mu dalam kuburmu...! "



Terima kasih kawan sbb m'ingat kn aku yang sering lalai neh... M0ge kite saling ingat-mengingati sesame kite
Tegur-menegur xsalah,biarlah b'hemah agar org yg d tgur tuh lembut hati nyer,dpt mnerime teguran tersebut.

-RENUNGAN-RENUNGKAN AGAR KITE XLALAI DNG PENYULUH KITE NANTI-










No comments: