Thursday, June 10, 2010

Cara Hilang kn bosan...!

Assalamualaikum



Cuti 3 minggu selepas Industrial Training.. 0uch..! Angke 3 tuehh..
Tgok jek angke tue aku dah mule merancan mcm2
Segale bagai dah kua d luar kepale..
Antaranya adalah :





1. Playstation
-memandangkan aku neh satu2 nye anak perempuan dlm rumah neh n aku xde ape2
yg dpt d kongsi dng adik bradik lain ape yg aku mnt.. (ayt aku dah tonggang tbalik).. aku xmcm
kawan2 boley kongsi baju n brg2 lain.. adik2 aku sume nye lelaki.. 2 orang..! (bunyi cm ramai jek ko neh).. kalau bosan neh laa yg aku maen. Ps..! Game mcm2 laa.. wrestling pon mnt jugak..
tp aku xde laa terer mcm adik2 aku.. dorg kn laki. laki lg cekap dri perempuan.. Tapi ader jugak prmpn lg terer dari laki.. Jarang laa aku dengar,ader tue,tetap ader.. Dnie skrg prmpm pon ader lagi hebat dri lelaki..
Bg lelaki2 d luar sane,jgn tgugat lak.. Realiti kehidupan sekarang..!






2. Reunion :
- Yeeppii..! Kawan2 yg setelah setahun setengah dah xjumpe.. Nie pon separuh pon xsampai lg tau.. =))
Mini reunion yg d adekan d JUsco sabtu yg lepas. D hadi 18 orang termasuk Jurulatih 2 orang
Majlis d mulekan dng makan (bajet sniri) kemudian bowling n karoeke.. haha..
Aduyai.. Yg datang jz budak2 Perak sjer..
Yg kelantan mau datang tunggu reu akan datang yer
akan d adekan lg skali cme lambt cket
sabar yer..



0ke yer.. setakat neh tue jela aku wt kat uma.. Bosan kan? haha.. nak wt cmne
selain tue duk on9 jek memanjang.. Aktif kan diri dng update blog
0uh yer, ader jugak b'balas msj dng kwan2
time kaseh menemani sepanjang aku b'cuti
sayang korang...!!







2 comments:

farwalis said...

main PS dengan adik beradik best.

lagi2 bila adik kalah, pastu dia nangis. haha

coretan lia iqmalia said...

haha.. mmg sr0n0k. mslh nye bkn adik yg nanges.. kite yg nanges sbb die sorak kemenangan.. haha