Tuesday, June 8, 2010



Assalamualaikum
=))
Tadaa... Welc0me back setelah seminggu xdpt on9 kn diri



Terangkan personaliti anda melalui 3 perkataan

aku kuat perasaan
)mmg xdinafikan lg haha)

Sekarang ni tengah belajar atau kerja? Belajar apa atau kerja apa??

aku xpernah melibatkan diri dlm kerja.. mama n papa xbg..! skang cti 3minggu pas jlnkn Latihan Industri..


Apakah yang anda lakukan setelah bangun dari tidur??

ikut suke ati aku jela.. k0t rase nk mandi,g mandi.. kot rse nk on9 kne pk 2x,sbb byk keje umah menanti aku.. haha


Antara KFC dan McD, yang mana satu pilihan kalbu??

sejak2 practical neh,dah xnpk bangunan kfc dahh.. haha.. McD d hati =))


Makan, tidor atau main?

hidup neh kalau xwat sume mende,xsronok laa.. xseimbang lah katekan.. sume ak wat..


Adakah Handphone penting bagi anda?

haiiipp..! MESTIii..!!!


Suka lelaki/perempuan yang bagaimana?

urm macam mane yer..?? tah laa.. yg b0leh bkk kn pintu hati neh kot.. haha.. but,yg penting ak xske yg songsang oke...!! Nabi xngaku umat



Andaikan esok berlakunya banjir yang sangat dasyat dan anda berpeluang menyelamatkan 3 orang, siapakah mereka yang anda akan selamatkan??

aku akan selamat kan sume fmly ak.. Mama,Papa,Angah,Fik n xlupe jugak Diri aku larr...


Apakah barangan yang selalu anda bawa bersama ketika keluar dari rumah??

urm ntah... ikut dan aku laa.. slalu bwk f0n.. kdg xbwk ape2 pon.. n xske bwk purse sbb nti byk dwet kuar..!!


Siapakah lelaki/perempuan idaman anda??

xtau..


Siapakah yang anda TAG dan apakah yang anda fikirkan tentang beliau?

rase nye aku perlu pk kn tentanf diri aku dlu b4 pk kn orang lain... byk kelemahan n kekurangan diri ak yg perlu aku sndiri baiki..!


Kenapa anda jawab soalan tag??

nk hilang kan bosan k0t (main amek jek) haha

Pilih rakan-rakan yang anda ingin Tag

kawan-kawan yg rajin tag lahh
=))

2 comments:

Anonymous said...

sabar2!
betoi2 stju dgn kamo!

coretan lia iqmalia said...

iyer
trime kaseh lah yer