Tuesday, September 22, 2009

JINN N0TTI


Ahaa...Assalamualaikum sumer!
Rinie raye ke-3 kan?? Actually aku tader mood pon nk g braye ke mne2 rinie.. Mls laa. Urm perancangan aku n czn yg kamcing ngan aku lah kire nye wp0n jrk umo kami ja0h jgk. Haha. Kami g sh0opin' c0mplex. G ipoh prade. Sesajer jek pon jalan2,xpk lak nk g tgok mmovie. Duk jalan2 cm bosan lak g tg0k cte pe rinie. Ahaa kbtulan lak ader tayangan cte JIN NOTTI (tah cmne lak ejaan die) hehe. Lmbt lak se nye. G ikot adek aku die sempat lak g men b0wling. Uhuhuhu xrmai lak owg. A ku pe lg bedal jek men. Yeahh syok giler lps gian men boling stlah lame dh aku xmen. Ahaha. Then paz tue lam 2.35 ptg kami p0n grak msok panggung. Ceitt cte dh mule upe nye. Tah cm ne pmulaan gamaknye. Aduyai cte nye,sket2 jek lawak. N xbpe minat sgt lah aku ngan cte nyer. Tp msj yg cbe dsmpaikan bgus jgk. Taper lah,kire oke jgk fara fauzana blakon. Ehehe. Balek dri sne sggah lak kdai mamak pekene r0ti tisu. Pehh lame dah aku xmkn. Sedapp habez sbb 0wg lanje lah. Ahaaha.. Haa dah tue jelah aku nk cte. Ngah ngantok sbnr nye,seb bek maghrib skang neh.. Papai sumer..

No comments: