Saturday, July 4, 2009




yeah si samd0l aku..hehe..urm act,die neh dh lme arwah...punce kematian xdpt di kesan ats sbb t'tentu..mengikut penyiasatan inspektor LIA wt mse neh,motif utame pembunuhan adlh ats sbb makanan...samdol adalah mknn kpd si suspek..punce buleh tjdi nye pembunuhan nie adlh krn kwsn yg strategik...kali t'akhir mgse dan sangkar kelihatan di dap0 uma aku...xsampai lam bpe jam brikut nye,aku msok dapo n agk memeranjatkan aku adlah "rumah ku syurga ku" bg samd0l sudaa selerekan...aku mencari kelibat samd0l,namun gagal di jejaki...kesan jejak langkah nye pon aku gagal temui..susupek2 manyak kelihatan di luar rumah...aku agak cuak gak cz samd0l adlh kesayangan adik aku..uuu s0b3...tader samd0l,kesunyian lah kami...kez neh di siasat di BAWAH AKTA KANUN KESEKSAAN 321 ats tuduhan PEMBUNUHAN DNG B'NIAT MENCEDERAKAN MANGSA...! pembunuhan yg dlakukan amat lah kejam... [wpon nk mkn atliz tgl la cket jejak lgkh cket..haha]

sehingga detik nie aku masih kesunyian ats sbb samd0l yg dlu tiade pengganti..arggghhh!!! SAMD0L....KU AMAT MENYAYANGI MU....!!!! sehingga detik nie AKU MENYUMPAH 8 keturunan suspek2 tsebut...


WATAK :
samd0l-hamster
suspek-kucen yg xbjse

No comments: