Sunday, June 14, 2009

pendaftaran semester 3

15 june 09...weee agak cepat gk aku kehabisan cuti [ape pny ayt daa]...pejam celik pejam celik dah 3 bulan blalu..sob3..kal0 laa ader kuase cm narut0 ker d0raem0n ker,kn sy0k ley tmbah kn seb0lan..haha..urm pg td ak dah pegy setel pe yg sepat0t aku wt..huhu..n rite n0w ak ngah tg0k rncgn N0NA...yuhuu...0tai ms0k dap0..FIZ0 OMAR..cm de ciri2 prince charming jek..! harhar..ensem oiii..

yuhuu..bkak topik len lak..urm jp lg lam paz asar ak g balek uma sewa..waaaa! [cis,bajet ja0h jek uma]...huhu..semp0i ah,jmp mbr2..s0k daftar subjek nt0k sem 3..tup tap,tup tap dah 19 aku neh n dah ms0k sem 3 bmkne dah nk ms0k tahun ke 2 dah..hihi..smlm tader pe yg aku nk seyb0k kemas brg..paz kua td,balek jek uma baru seyb0k menyibukkan diri aku nt0k kemas barang..n cm bese lah mama ak bsg cz aku ske wt keje laz minit! haha..lalala

paz neh aku jrg on9 daa..tp taper..small matter laa..cc dkat sajer...anytime jek buley pegy..tp xmau lah..abez kn dwet jek..0ke la..i've 2 go now..rse cm nant0k lak..nk tg0k tb puas2..

assalamualaikum..!

No comments: