Monday, June 8, 2009

KISDAR




KOLEJ ISLAM DARUL RIDZUAN..!
haa neh aa tempat ak blaja skang
aku amek DIPLOMA PERAKAUNAN
sambung time spm dulu
urm nk ta0 ce mne ak masok cnie?
tah laa
ak redah jek ta0
bkn tader twrn len
tp ak kal0 dh mas0k satu2 tempat tueh aku rase berat ati nk tgl tmpt skang
cm keadaan skang neh
ader twrn len lg better dri tmpt ak skang
tp tah laa
dah jat0h chenta ngan tmpt neh k0t! haha
mule2 mmg seyesly aku bgta0 aku mmg xm0 masok cnie
cz ak seram + tak0t
tak0t ngan sape??
first2 aku masuk ak t'selisih ngan mat2 lebai n dak2 tudung labuh
pehhh neh ak rimas neh
aduyai seram oii
time nk g nek pjbt daftar tueh,aku dah nk nek pjbt pndftrn dah
ak g tarik tgn mama aku
aku ckp ak xnk msok cnie
aku xdpt bygkn id0p ak kt cnie n cm ne ak nk stduy
ak tader t'lintas n tader t'pk dpt kwn2 cm d0rg

then,lam seminggu jek
alhamdulillah
ak dpt ssuai kan diri
kwn2 yg bek sgt
ssh la nk jmp cm dorg
amek berat sgt2
tetambah time ak saket n time aku susah
tapenah dorg merungut
aduyai
dari segi p'cakapan pon sopan nyer
aku lak kne hati2 xmau dorg trse
hihi
kwn2 cluz ak 0keyh jek
ngan pompuan lah
ngan dak laki xbape sgt
cz kami kl0 ader hal jek tego ngan dak laki cluz
tp xsume lah
ader cm dah lame knl

lam mgu depan aku masok semester 3
tahun pertama aku kat sane aku duk ostel jek
tp skang semester 3 aku mau duk luar lak
sajer xmo ngadap warden tueh
haha
mmg kt0rg anti lah
ah lupe kn bout die keyh

alhamdulillah
so far skang neh tader pe2 pr0b bout stdudy aku
tader paper t'sgkot
wpon aku pny prangei time sk0la t'bwk2 cket
haha
taper lah
ak xley kl0 wt keje tueh seyes sgt
bk aku saket kepale
bnyi cm lawak!
tp tue realiti!

mmg selesa blaja kt citue!

1 comment:

nur niesa said...

salam 'alaik...nisa nak tanye..
kat 'kisdar'..subjek ape jer dorg tawarkn?...:)